oliviajosefin

Alla inlägg under november 2011

Av oliviastyle - 30 november 2011 11:12

Hej!


Har bestämt mig för att skippa BC passet ikväll, känner mig inte i form för dubbelpass idag. Så kör på Zumba istället, inte tränat det på väldigt länge så det ska bli kul! Aldrig kört med denna instruktören heller så det ska speciellt bli kul med nya moves!





Peace  

Av oliviastyle - 30 november 2011 09:25

Godmorgon!


Glömde några saker igår, hehe. Upptäckte det nyss när jag kollade igenom bilder i min mobil.

Efter skolan igår gick jag och Malin och köpte en present till hennes mamma, sen vidare till Gina Tricot där jag köpte typ ett linne, bild kommer senare! Och sen avslutade vi det med en fika på EH, mysigt.



Jag satt även och pluggade flitigt igår, hehe. Inte intressant alls.. läxan alltså, skulle kolla på en film och skriva ner lite shit.. Suck.



Tänkte också visa min "gulliga" frukost idag, Safari yoghurt  




Peace      

Av oliviastyle - 29 november 2011 17:24

OOOO, fick nyss reda på att SH'BAM kommer komma in som pass på gymmet jag tränar, dvs Studio Aktiverum (Berga) för er som inte vet om det. Så glad jag blev nu! Det kommer bli hur kul som helst, can't wait!

Har även infogat en liten video för er som inte vet vad SH'BAM är för något, enjoy!



Av oliviastyle - 29 november 2011 17:15

Hej!


Nu är Louise påväg hit med sin laptop, vi ska sitta och nörda GTA på varsin dator här hos mig ett tag. Har blivit lite smått beroende av det nu! Haha.. Jag vet, jag vet att det spelet spelade typ alla för ett bra tag sen men why not liksom? 80 spänn på Ullared kan det lätt va värt.

Nej nu ska jag rensa mitt skrivbord och göra ordning för spelandet.. GAME ON!


Bild från Louises crib igår när vi kollade klart på filmen "I spit on your grave". Vi kom fram till att filmen var riktigt hemsk och rå, men ändå ganska bra. Den "bästa.. skräck filmen" vi sett på länge fast den inte var speciellt läskig. Menmen.



Peace  

Av oliviastyle - 29 november 2011 17:00

Hej


"Glömde" blogga igårkväll efter BC passet på Aktiverum, men jag orkade inte! Grymt pass igår, taggade deltagare och en ännu mer taggad instruktör, gött när det blir så tycker jag!

Det ska även komma en massa nya pass till Aktiverum nu runt juletid, bland annat CXWORX som sägs vara jätte jobbigt, 30 minuter är passet. Jag frågade en instruktör varför det bara var 30 minuter? Tyckte det lät lite.. men av blicken hon gav mig tillbaka tror jag att det är sjukt jobbigt! Ser fram emot det riktigt mycket, hej magrutor!


Det ser ganska jobbigt ut! Det här är CXWORX mina vänner!

Kommer skriva mer om detta pass senare när jag tetat det. Så.. wait for it!



PeAcE

Av oliviastyle - 29 november 2011 08:25

Godmorgon!


Satt och tittade på lite kläder igår på gina tricots hemida, hittade riktigt fina kläder. Wiiiie. Jag vet en som ska ut till väla så fort som möjligt, hehe.


         



Peace  

Av oliviastyle - 28 november 2011 09:49

Ungefär såhär har jag tänkt mig min vecka;

(Vet dock inte om jag kommer orka dubbelpass på onsdag i och med att jag inte tränat på 2-3 veckor)





 

Tagga!



Peace  

Av oliviastyle - 28 november 2011 09:16

Godmorgon!


Tänkte visa upp två snabba bilder på mina nyfixade naglar som jag satt och gjorde igår.

Jag käkade risgrynsgröt med kanel till frukost, mums! Första gången i år, satt inte helt fel    


1

     


2



 

Mums!  



Peace

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards