oliviajosefin

Alla inlägg den 1 december 2011

Av oliviastyle - 1 december 2011 22:20

Du och jag Maluttis, du och jag   


 



Peace and sweet dreams

Av oliviastyle - 1 december 2011 22:09

Hej!


Ska alldeles strax gå och lägga mig, men först en snabb uppdatering om eftermiddagen/kvällen   

Påväg till jobb snackade jag med mamma i telefon och till min förskräckelse märker jag att stoppknappen inte fungerar (kan påpeka att det var en grön buss, typ den äldsta som finns! den som man inte kan öppna fönsterna och som är allmänt gammal!) i alla fall, så funkar inte knappen.. så jag ställer mig upp och trycker på en annan men den funkar inte heller, skit buss! Så samtidigt med mamma i örat försöker jag ropa (så att alla hör såklart) "Hallå! Kan du stanna? Jag ska av!!!" Tror ni han stannar?... Nej. Dumbom! Så jag fick gå typ 5, 10 min extra än nödvändigt.. sur jag blev när jag hade en tid att passa.. grr  


Väl på jobb.. inga barn på tre timmar.. gr8, känns precis som min lyckodag! Men å andra sidan var det ganska skönt att sitta och koppla av lite, städa barnrummet och typ vika tvätt. Så ganska chill kväll faktiskt  


Bild från 2007, sick vad tiden flyger iväg..  



Nu ska jag sova, natti natti!

Peace 

Av oliviastyle - 1 december 2011 10:57

Hej!


Har nästan precis kommit in från kylan, har varit ute med min "grupp" och spelat in en del scener till vår musikvideo, blev riktigt bra andra försöker faktiskt. Vi fick dock göra om allt i och med att vi byttehuvudpersoner och att vitbalansen inte var tillräckligt bra enligt Basse vår lärare eller något sånt.


Jag tränade som sagt igår och det var ganska najs, lite svårt i och med att jag inte kunde alla stegen för det var första gången jag var på denna instruktörens pass. Men det var kul att köra Zumba igen  

Idag kan jag tyvärr inte träna för jag ska jobba, men lika kul det.




Peaceee 

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards