oliviajosefin

Alla inlägg den 7 december 2011

Av oliviastyle - 7 december 2011 20:12

God kväll!


Sorry för att jag inte har bloggat idag men har verkligen inte mått bra alls, ändå kämpade jag igenom hela skolan idag. Hade nästan lite feber innan och min näsa är täppt/rinner och min hals dödar mig! Så ska stanna hemma från skolan imorgon och återhämta mig, måste vara frisk till helgen..

Les Mills releaser på gymmet, julfest med jobbet och släkt  kalas för mig på söndag   


Sitter och gottar mig med en kopp varm oboy   


och..


Julkalendern, är bara på avsnitt 2 av 7. Har inte hunnit kolla men nuså! 



Peace

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards