oliviajosefin

Alla inlägg den 8 december 2011

Av oliviastyle - 8 december 2011 19:03

Hahahah, tänkte direkt på min allra bästa vän Louise när jag såg dessa bilder på Valles blogg, så sjukt najs ändå. 

Finns ingen skådespelare i världen som gör denna rolle bättre än Jim Carrey, klockren roll för honom helt enkelt. Älskar att han alltid är så himla galen i sina filmer som gröna masken eller vad den heter, Grinchen och Poppers Pingviner som bara är några få exempel av alla filmer han medverkat i. Visst, ibland kan han bli lite för mycket men oftast (typ alltid) är han inte det! Enligt mig i alla fall. 

Love the Grinch   





Peace

Av oliviastyle - 8 december 2011 15:56



Denna hittar du under min bild till höger i menyn, se till att rösta nu      




Peace

Av oliviastyle - 8 december 2011 15:36

Godmorgon!


Eller? Nja.. Jag vaknade nyss i alla fall. Har sovit bort i princip hela dagen förutom cirka en och en halv timme runt lunch när jag käkade och kollade på julkalendern på svt play.

Så nu ska jag "ta tag i mitt liv" och hoppa in i duschen och slå in lite julklappar, eller tvärt om   

Får se ifall jag stannar i skolan imorgon eller ej, måste hur som helst dit och lämna Valles data laddare och byta min egen. (Fick inte chans att prata med data killen på skolan i morse)


Rawr! Min bakgrundsbild på datorn för tillfället       



Peace

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards