oliviajosefin

Alla inlägg den 6 december 2011

Av oliviastyle - 6 december 2011 20:21

Hej!


Har verkligen inte hunnit blogga idag.. men nu så! Fick hoppa in idag på jobbet för en tjej blivit sjuk (lucky me) = mer pengar så jag är glad. Ska jobba som vanligt i övermorgon igen   


Jag satt och lyssnade lite på musik häromdan och blev så himla inspirerad av en video jag såg så nu håller jag på att göra en egen zumba koreografi. Vi ska ha dans i tvåan på skolan så hoppas på att jag kan hålla ett zumba pass eller två då, det kommer bli awesome isf!


Klicka HÄR för att lyssna på låten jag jobbar på nu


"Jag behöver inte google, min fru vet allt"

Klockren!   



Peace


Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards