oliviajosefin

Alla inlägg den 3 december 2011

Av oliviastyle - 3 december 2011 19:43

Hej!


Sitter och planerar lite inför nyårsafton med Louise.. hoppas det blir så vi tänkt! Kommer bli den bästa nyår ever isf  

Kommer dock inte nämna något mer om det nu, det får bli en "hemlis" tills vi vet om det blir av eller ej, hihi.


Haha!   



Peace

Av oliviastyle - 3 december 2011 17:26

Hej!


Kom nästan precis hem till Louise, nu sitter vi och snackar lite och lyssnar på musica! Senare ska vi se Grinchen   


Såg att Louise köpt en födelsedagspresent eller julklapp till mig, hihih can't wait to open it!  



Peace

Av oliviastyle - 3 december 2011 11:47

Hej!


Vaknade upp här hos mormor och morfar för ett ganska  bra tag sedan faktiskt. Har käkat lite frulle och sådär och nu sitter jag här och kollar igenom lite bilder på deras dator. Så jag hade tänkt att bjuda på lite bilder på "mini-olivia" som jag kallar dem, de flesta bilderna kommer från Thailand 2008, men även några få bilder är här från Sverige.


Tycker ni att jag har förändrats mycket? Haha


Thailand 2008:

         


Sverige ca 2007-2009:

   


Peace och ha en bra dag i regnet!

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards