oliviajosefin

Alla inlägg den 2 december 2011

Av oliviastyle - 2 december 2011 10:12

Hej!


Fixat lite julstämning på bloggen, fint va?  






Peace   

Av oliviastyle - 2 december 2011 09:30

Godmorgon!


Har precis kommit till skolan, har samhällskunskap nu.. ointressant..   Var tvungen att sätta på lite pepp musik i öronen nu för att inte tappa fokus.

Jag och Malin har planer på att se Burlesque sen, jag har aldrig sett den men hon säger att den är superbra! Så upp till bevis sen då   


Ikväll åker jag hem till mormor och morfar och sover där för att pappa ska ut på julfest med jobbet.

Ska få min favorit rätt.. fläskpannkaka (inget fläsk i (bacon)) utan det tar vi vid sidan om. Låter kanske inte gott men tro mig, det är det godaste som finns i hela världen. Men bara mormors!


Den verkar vara riktigt bra i alla fall  



Peace 

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards