oliviajosefin

Alla inlägg den 13 december 2011

Av oliviastyle - 13 december 2011 21:28

Hej!


Blev nyss klar med denna, är inte 100% nöjd så kommer eventuellt ändra lite innan måndag nästa vecka då den ska va inskickad.

Nej en dusch nu hade vatt najs.


Gjord i PH och Illustrator  



Peace

Av oliviastyle - 13 december 2011 16:08

Halloj!


Sitter och skriver min bokrecension till svenskan, läste Eskort för ett tag sedan, riktigt bra bok kan jag meddela.

Nej nu måste jag verkligen fortsätta.. har ett helt berg av saker som ska göras..
* Svenska bokrecension
* Svenska prov
* Idrott träningslära uppgift/uppsats
* Media CD omslag
* Media Poster
* Media Filmanalys

Allt detta på en vecka, helt sjukt vad dem kryddar nu innan lovet? Helt onödigt att stressa oss nu istället för att göra det tidigare när vi inte haft alls mycket att göra, suck.
 
Peace  
Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards