oliviajosefin

Alla inlägg den 9 december 2011

Av oliviastyle - 9 december 2011 13:49

Hej!


Varit hemma från skolan idag igen.. mår betydligt bättre än igår, är inte alls lika tung  i huvudet och ont i kroppen som igår.

Ska alldeles hoppa in i duschen och fräscha till mig, sen packa mina väskor (eller en väska) för jag ska sova hos M&M ikväll för mamma ska jobba, ska bli mysigt att bli ompysslad och ha fredagsmys till Idolfinalen  


Jag fick även hem "kompis bilden" från dagen vi tog klassfoto och sådära, så här kommer den. Är så himla glad att jag har mina fina vänner;



   

Valentina, Malin, Jag & Sonja.

Igga det vita sträcket i mitten typ, blev så av misstag när jag fotade av fotot innan.




Peace

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Hej!
Jag heter Olivia, men kallas Ollie!
Här i min blogg kommer du få läsa om min vardag och en massa träning eftersom det är det jag brinner för.
Peace

Tyck till!

Vad vill du läsa mer om i bloggen?
 Dagens citat
 Just nu
 Veckans träningsplaner
 Listor med info om mig själv
 Annat.. skriver till dig "som en fråga"

My Birthday

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ask me

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards